Long time no see..

Fyy det var längesen sist jag skrev.. Det var full rulle hela sommaren och sen hade jag ingen inspiration till att skriva nåt i bloggen heller för den delen..

Och som också ses är att min bloggdesign är ändrad också, mycket bättre än de som fanns på blogg.se så nu är jag nöjd, iallafall för stunden =)

Som sagt mycket har hänt under sommaren för min del..

Som jag skrev sist så skulle jag till Stockholm och vara där i några dagar.. Kan säga såhär att så kul har jag inte haft på väldigt länge och längtar verkligen tillbaka dit.. Det måste upplevas återigen minst sagt =)

Sen var jag och mina syskon på en grillkväll där vi fick träffa min storebrors sambos familj, vilket var väldigt trevligt =)
Min storebror och hans sambo ska gifta sig nästa sommar och det ser man framemot =) sen plus att jag har fått en stor uppgift det vill säga jag ska designa festlokalen, no pressure at all ;P

Sen har en annan sak hänt, jag och Andreas har gett vårt förhållande en andra chans.. Det var så fel i höstas när vi var  tillsammans, jag mådde inte bra då eftersom jag var i sorg efter min mamma som hade gått bort. Sen mådde inte Andreas så bra heller men nu mår vi mycket bättre och vi insåg att det fanns fortfarande väldigt starka känslor för varandra. Då valde vi att försöka igen och nu känns allt lovande =)

Sen har jag haft ett sommarjobb nu i augusti vilket var skönt att få nåt att göra istället för och sitta hemma och klättra på väggarna ;p

Nej nu ska jag fixa lite mat och se film som börjar om en timma cirka =)

Tjingeling /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0