What's going on?

Min kyl har blivit fixad nu vilket är skönt, hatar när det blir en massa krångel..

Imorgon är det midsommarafton och jag kommer vara hemma och fira i min ensamhet som vanligt.. men det blir väl inget vidare med nåt firande när man tänker på vädret.. regnar ju bara hela tiden..

Ska snart ta och städa upp lite i min lägenhet så det ser vettigare ut, ser ut som om en bomb har slagit ner ;P

Om en vecka åker jag till den stora staden, Stockholm alltså.. Ska hälsa på en kompis där och vara där i några dagar är det tänkt =) kommer bli skitkul!

Vet inte vad jag ska göra ikväll, filmkväll som vanligt antar jag som det är varje kväll, en aning trist måste jag säga..

Fick veta tidigare i veckan att jag inte kom in på utbildningen, en aningen trist men inget och göra åt, bara att fortsätta söka jobb och se om jag hittar något..

Aja göra nåt annat =)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0