Helgen..

I helgen hände det inte så jätte mycket, precis som det brukar vara.. Tvättade dock två maskiner i lördags, gick ganska så snabbt men utöver det hände det inte så mycket..

Jag gick bort till min lillebror idag, skulle hjälpa han med en massa papper till bostadsbidraget.. Det visades sig att han får vänta till nästa vecka med att lämna papprena efter att han har varit hos socialen..

Sen när vi hade fixat det så började vi fundera på vad vi skulle äta för middag, det blev kebabkött och Uncle Ben's Sweet and Sour med ananas och så ris till det, riktigt mumma är det.. Det är min och lillebrors specialare =)

Måste gå och sova snart, ska upp tidigt på ett möte med arbetslivsresursen.. Ska gå hos dem istället för arbetsförmedlingen.. Får se om det blir bättre eller inte ;p

Aja göra annat som till exempel diska upp lite innan jag går och lägger mig..

Tjingeling.. /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0