Hemsk trötter..

Tänkte att jag bara skulle blogga lite grann och sen gå och lägga mig i sängen för och sova.. Är hemskt trötter ikväll måste jag säga..

Jag var ju som sagt hos tandläkaren igår och det visade sig att jag hade hål men dock vääääldigt små hål.. Det var positivt och negativt.. Positivt för att hålen är inte lika stora längre som för några år sen och det negativa är att jag återigen det visades att jag hade hål i tänderna.. Så jag ska dit igen i oktober är det tänkt, längtar verkligen inte dit, hatar att laga hål.. Den värsta biten är när dem ska sätta in bedövningssprutan, dem för verkligen den stora nålen rätt över ögonen så man kan inte missa den för fem öre, klart man blir skraj!.. Sen tillhör saken också det att jag har haft tandläkarskräck innan, den är dock mycket bättre nu men har fortfarande problem när bedövningen ska komma och även när de ska börja borra så att säga.. Men jag har en grymt bra tandläkare som har gjort att större delen av tandläkarskräcken har försvunnit, mycket därför som jag helst inte vill byta tandläkare..

Vad har mer hänt då? Inte så värst mycket mer än så, har bara slöat idag, har haft en hemsk huvudvärk hela dagen i princip så..

Sen går man och funderar på när kallelsen från sjukhuset ska komma, var ju på tal om att jag skulle komma in på en undersökningen under hösten för och se om jag ska opereras eller inte, har en stor misstanke på att det blir operation och kommer inte alls bli kul.. Återigen gå igenom en massa smärta och omläggningar.. Blöööhh..

Haha har Figaro som ligger precis bredvid mig nu och spinner höggljutt och bäddar filten, han har blivit en riktig myskatt nu på äldre dar, det gillar vi =) Även fast han kan vara odåga imellanåt... ;p

Aja sängen kallar på mig.. Skriver mer imorgon!
Tjingeling! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0