Lördag...

Idag var det då lördag, frågan är vad det är man ska hitta på idag, har inte gjort nåt annat än och slöa större delen av dagen. Men ska ta och diska och städa upp lite, passa på nu när man ändå inte har något alls att göra på helgerna, har så mycket annat att göra på vardagarna så man har inte lust att städa då..

Sicket pissväder det har varit nu i några dagar, bara regnat hela tiden. Men det är väl typiskt höstväder antar jag, ett typiskt deppväder är det minst sagt.. Föredrar sommaren då det är mycket sol och värme och man behöver inte ha så mycket kläder på sig heller vilket är skönt..

Ska cykla till affären med snart och köpa kattsand .. kan behövas att byta i kattlådan idag, får se om jag pallar göra det idag, kan klara sig till imorgon annars så kan jag koncentrera mig på bara städ i lägenheten idag och så tar jag kattlådan imorgon.. Låter som en plan tycker jag..

Men vad ska jag göra ikväll då? Lillebror kanske kommer över ikväll och äter middag ihop med mig, så slipper man sitta själv och äta, det är så tråkigt och sitta själv och äta..

Aja skriver mer senare kanske.. Tjingeling /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0