Peptalk..

Pratade med min syster igår kväll och hon körde en rejäl peptalk med mig igår, vilket jag behövde.. Hon talade om ett par gånger att hon är väldigt orolig för min hälsa och då påpekade jag för henne att hon är inte den enda som är det.. Men efter det peptalket så bestämde jag mig att köra stenhårt nu iallafall, hon sa till mig att hon ville se resultat till vi träffas nästa gång, vem vet när det blir?

Iallafall ska sätta fart nu med vikten.. Ska göra så att jag ska gå upp runt 8 på morgonen och gå ut och gå redan då.. Det gjorde jag nu i morse, det kändes väldigt uppfriskande faktiskt.. Sen nästa vecka ska jag köra igång med simningen för det var något som verkligen tog mycket på mig så det ska jag komma igång med igen.. Måste bara höra när dem öppnar simhallen igen, den har ju varit stängd under sommaren så..

Ska cykla bort till granngården snart och köpa torrfoder till katterna tänkte jag..

Skriver mer senare.. Tjingeling.. /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0