Tandläkaren..

Imorgon, eller snarare senare idag, ska jag till tandläkaren.. Ser verkligen inte framemot det för fem öre.. Kan säga på en gång att jag har hål, det har jag alltid när jag går till tandläkaren på undersökning.. Det var visserligen positivt förra gången på en sån undersökning men våga inte hoppas nu på att det skulle bli lika positivt denna gången.. Har visserligen en bra tandläkare, har haft henne sen jag var 15 år, släpper inte henne i första taget kan jag säga.. Även fast det är ute i Lagan som folktandvården jag går till och jag bor i Ljungby, det bryr jag mig inte om.. Trivs man med den man redan har så varför byta? Bara onödigt tycker jag..

Men aja, ska lägga mig snart om jag orka upp i vettig tid så man hinner med bussen.. Bussen går 12:15 och framme cirka 12:30 och ska vara hos tandläkaren vid 14:00.. Segt värre.. Kommer att ta med min bok som jag köpte för några veckor, har inte påbörjat läsa den än men ser framemot att läsa den.. Det är fjärde boken av en serie som jag läser och det är min favoritförfattare som skriver den serien, Alex Kava heter hon.. Grymt bra författare, kan jag rekommendera varmt =)

Aja skriver mer senare idag, blir nog efter tandläkaren misstänker jag.. Kan berätta de dåliga nyheterna då ;P

Tjingeling... /Johanna

Kommentarer
Postat av: Angel

Tandläkaren som är så dyrt... uscha. Jag skulle behöva gå, men det får vänta tills ekonomin blir bättre.

2009-09-08 @ 00:50:57
URL: http://thingcalledlife-angel.blogspot.com
Postat av: Nessan

Angel, nee det är inget vidare men är så illa tvungen

2009-09-09 @ 17:53:01
URL: http://nessan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0